zondag 2 oktober 2011

Is het echt waar?

Onze maatschappij legt graag ‘feiten’ vast. Soms wil ik die zogenaamde feiten graag gebruiken in mijn blog. Bepaalde weetjes over de gedachtegang van een bepaald kunstenaar bijvoorbeeld. Maar uiteindelijk deins ik er toch voor terug om hierover te schrijven. Want weet ik eigenlijk wel waar ik het over heb?!Vandaar dat ik mijn blog dus meestal beperk tot mijn mening en mijn visie. En zelfs die kan in verloop van tijd veranderen. Pin me dus nergens aan vast en denk vooral voor jezelf. Maar bovenal houd een open mind! Want niets is wat het lijkt.

Met die achterliggende gedachten schilderde ik ‘Three sides to every story; yours, mine and the truth’. Een drieluik waarbij 2 figuren wegkijken. Het zijn jij en ik (yours en mine). Wij spreken enkel en alleen onze waarheid. Maar de echte waarheid zit in het midden en kijkt je aan. De waarheid heeft tenslotte niets te verbergen!

Three sides to every story; yours, mine and the truth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten