zondag 15 juli 2012

Een hoofdstuk sluit…

Het zal mijn trouwe volgers wel zijn opgevallen dat ik de laatste tijd maar weinig nieuw werk heb toegevoegd aan mijn site.
Er is helaas ook geen nieuw werk om te tonen. Ik schilder nog maar weinig...



Labyrint van gedachten -
Bianca van Baast
Schilderen was voor mij een manier om mezelf te kunnen uiten. Ik schilderde wat mij bezighield en kon daar hele verhalen in kwijt.
Nu heb ik het gevoel dat ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Er valt dus niets meer te schilderen. Hoe moeilijk ik het ook vind, het is tijd om dit hoofdstuk af te sluiten.
Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Momenteel houd ik me vooral bezig met lezen en schrijven. Dit helpt me te richten op wat ik belangrijk vind. Dat kunst daar een onderdeel van is lijkt me niet meer dan logisch. Guest, de pagina waarop ik kunst toon die mij aanspreekt, blijft dus gewoon bestaan.

Daarnaast vind ik het nog steeds belangrijk mensen te steunen en aan te moedigen om het beste uit zichzelf te halen via mijn project
‘Een glimp van je ziel’. Dit project bestaat in oktober 5 jaar en we naderen de 100ste deelnemer! Dus…. toch nog goed nieuws en redenen genoeg om mijn site en blog regelmatig te blijven bezoeken.
Graag tot ziens, live of online.

Lieve groet,
Bianca
www.biancavanbaast.nl


2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt. Of vindt wat je niet zoekt, maar zou hebben gezocht als je wist dat het te vinden was.

    BeantwoordenVerwijderen