woensdag 28 december 2011

Een glimp van je ziel breidt zich uit

Afgelopen weken was het schilderij ‘Een glimp van je ziel’ terug in Oisterwijk. Het verblijfadres gaf me de kans om het schilderij, nadat het jaren heeft rondgereisd, weer eens terug te zien. Het was een verrassend weerzien. 

Al enkele maanden twijfelde ik over de voorzetting van het project; had het nog wel zin om door te gaan? 
Maar toen ik het schilderij terug zag werd ik weer helemaal enthousiast: de lieve blik, de tedere aanraking, de warme kleuren. Waarom zou ik het schilderij terughalen en voor mezelf houden? Of verkopen, zodat alleen een nieuwe eigenaar ervan kan genieten?

Ondertussen was ik ook benaderd door iemand die me uitdaagde om opnieuw een gelijksoortig project te beginnen. Of wilde ik het project ‘Een glimp van je ziel’ aanpassen….?

Ik heb voor het laatste gekozen. Het project gaat gewoon door. ‘Een glimp van je ziel’ blijft reizen. De deelnemers blijven bepalen waar het schilderij naartoe reist. Maar het project wordt uitgebreid: ‘Een glimp van je ziel’ heeft vanaf nu een eigen fanpage op facebook. Hierin vind je niet alleen het laatste nieuws over het project, maar vind je ook tips en tricks om (meer) bezield te raken. Want dat is uiteindelijk de boodschap van het schilderij.

'Een glimp van je ziel' even terug thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten