dinsdag 9 augustus 2011

Winkel van sinkel

Nog niet zo lang geleden las ik een stukje over ‘out of the box’ denken. Een vraag die werd gesteld was: ‘Als je alles zou kunnen verkopen wat je maar wilt, wat zou er te koop zijn in jouw winkel? Stomme vraag om aan een kunstenaar te vragen: mijn schilderijen natuurlijk. Hoewel…… hoe meer ik er over nadacht hoe meer ik van gedachten veranderde. In mijn winkel zou het volgende te koop zijn:

- Vele soorten knuffels en omarmingen
- Luisterende oren
- Lieve woordjes
- Kaarslicht
- Warmte van een open haard en/of zon
- Strelende handen
- Zacht ruisende bomen
- Lief vogelgezang
- Zachte wolken om op rond te zweven
- Een teder kussende mond
- Heerlijk, zachte bloemengeur
- Een groot hart
Mijn gift aan jou (in opdracht) - Bianca van Baast

1 opmerking:

  1. Misschien moeten ze idd maar eens een paar van dat soort winkels openen! liefs, Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen