dinsdag 16 augustus 2011

Bedankt kunst,- en cultuurliefhebbers!

Mede dankzij de crisis en de bezuinigingsplannen van de overheid komen er de laatste tijden niet veel positieve geluiden uit de richting van de kunst,- en cultuurwereld. Da’s jammer, want er gebeurd nog zoveel moois.

Ik ben degenen die kunst en cultuur blijven steunen daarom ontzettend dankbaar. Want ook al lijken de discussies om geld te gaan, het gaat eigenlijk om zoveel meer dan dat.
Ik ben mijn klanten en galeriehouders bijvoorbeeld ontzettend dankbaar voor hun investeringen in mijn werk. Het maakt me telkens weer ontzettend gelukkig als ik weer nieuwe materialen kan aankopen. En een verkoop of expositie van mijn schilderijen geeft sowieso weer meer zelfvertrouwen, het is tenslotte een bewijs dat men waardeert wat ik maak. En het geeft me weer de kans om iets nieuws te creëren.

Kunst,- en cultuurliefhebbers geven kunstenaars hoop op een toekomst. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, "Hartelijk dank hiervoor!"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten