woensdag 13 juli 2011

‘Glimp van je ziel’ opgevangen door Leger des Heils.

Een glimp van je ziel - Bianca van Baast
‘Vanuit Axel kreeg ik gisteren de mededeling dat het schilderij 'Een glimp van je ziel' weer verder op reis is gegaan. Dit keer werd het met open armen verwelkomt bij het Leger des Heils in Terneuzen.

In mijn schilderijen staat het innerlijke van de mens centraal. Door de mens te ontdoen van kleding, haar, make-up en sieraden richt ik me tot de essentie van een persoon. Door bewust het innerlijke weer te geven ontstaat er inzicht in gevoelens en emoties. We hebben zelf zeggenschap over hoe we ergens tegen aankijken, maar om een positieve instelling te krijgen en te behouden is het belangrijk je eerst bewust te worden van je gevoelens en emoties.

Met het project ‘Een glimp van je ziel’, waarbij het gelijknamige schilderij door Nederland reist, wil ik meer bewustwording bij mensen creëren. Hopelijk mag het schilderij de ziel raken van ieder die er mee in contact komt, zodat dit leidt tot dieper inzicht in ieders verlangens. Waarna men hier weer naar kan handelen.

Meer info over dit project: www.biancavanbaast.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten