vrijdag 31 december 2010

Terugblik 2010

Het is weer de laatste dag van het jaar. Hét moment om terug te kijken op 2010. Voor mij persoonlijk was het een goed jaar. Rond maart/ april ben ik als fulltime kunstenaar gaan werken. Dit bracht wat uitdagingen met zich mee, maar ook mogelijkheden. En die heb ik met beide handen aangepakt.

- Ik exposeerde onder andere tijdens de Rotterdamse Museumnacht. 
Hierdoor kwam het schilderij ‘Tegenstroom’ volop in de media; de ‘Uit Agenda’ van Rotterdam, enkele kranten en diverse websites, namen het schilderij op in hun publicaties.

Tegenstroom - Bianca van Baast
- Het project ‘Een glimp van je ziel’ waarbij het gelijknamige schilderij door Nederland reist bestond begin oktober drie jaar. (zie www.glimpvanjeziel.nlRadio Arnhem besteedde aandacht aan het project door middel van een interview in het radioprogramma ‘de Rotonde’.

 
In these arms I -
Bianca van Baast
 - Niet alleen het schilderij ‘Een glimp van je ziel’ maakte dit jaar een reis.
Een print van ‘Zonder schaamte’ is verhuist naar een nieuwe eigenaar in China. En ruim 8 schilderijen hebben een nieuw onderkomen gevonden in Brazilië.

In these arms II -
Bianca van Baast
- Martin Lacet schreef een artikel in de ‘Gelderlander’ naar aanleiding van de expositie ‘Beeldschonen’ bij galerie De kunst te Aalten.  Vooral de twee werken ‘In these arms I en II’ kwamen hierbij volop in the picture.

- In december kwam het Realism magazine uit met daarin 2 pagina’s gewijd aan mijn werk. En  glossymagazine Elegance nam mij op in hun top 10 van meest belovende kunstenaars van 2011.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor hun bijdrage aan 2010 en hoop ik dat we samen een mooi 2011 creëren.

Liefs,
Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten