zondag 10 februari 2013

Glimp van je ziel vindt de liefde.

Een glimp van je ziel -
Bianca van Baast
Nog enkele dagen en het is Valentijnsdag, maar 'Een glimp van je ziel' heeft nu al de liefde gevonden!!!

Ik ontving onderstaand mailtje van degene die het schilderij de afgelopen 2 weken onderdak gaf.

''Hallo Bianca,

Precies twee weken geleden kreeg ik jouw schilderij aangeboden. Precies twee weken geleden leerde ik Mabel kennen. De beroemde "vonk" sloeg erg snel over en in de afgelopen twee weke
n hebben wij elkaar heeeeeel veel moois, intimiteit, liefde en gevoel van "zielsverwantschap" gegeven. Regelmatig betrapte ik ons in dezelfde positie, in elkaars ogenwegzinken met onbestemde glimlach terwijl onze voorhoofden tegen elkaar rustten.
Prachtig dat dit synchroon mag lopen met het twee weken schilderijbezit.
Ik kon ook niet anders dan het voor de komende korte periode aan haar in bruikleen geven.
Bedankt en groet."

Dit betekend dat 'Een glimp van je ziel' opnieuw onderdak heeft gevonden in Nijmegen.

Zie voor meer info:
www.biancavanbaast.nl/glimpvanjeziel.html

4 opmerkingen:

  1. Mooi dat de glimp nog steeds rond reist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al meer dan 5 jaar en over de 100 adressen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig toch? En nog steeds in goede conditie?

      Verwijderen
    2. Aan de foto's te zien, die ik af en toe toegezonden krijg, wel.
      Mensen zijn veel betrouwbaarder dan we vaak geneigt zijn te denken.

      Verwijderen