maandag 2 januari 2017

Nieuwsbrief: 2017 - een feestjaar!

Hier vindt u de gehele nieuwsbrief: http://eepurl.com/cvOxfv

2017 belooft voor mij een feestjaar te worden. Dit voorjaar vier ik namelijk, door middel van de grootste solo expositie die ik ooit in Nederland heb gehad, dat ik 15 jaar geleden aan mijn eerste tentoonstelling deelnam.

En behalve dat er daarna nog een expositie op het programma staat, hoop ik in oktober het 10-jarige jubileum van Een glimp van je ziel te mogen vieren. Het schilderij reist al ruim 9 jaar door Nederland en het zou geweldig zijn als het nog veel meer mensen mag bereiken en inspireren.

Er is heel wat om naar uit te kijken merkt u wel.
Graag tot ziens in dit nieuwe jaar!

Lieve groet,
Bianca van Baast
www.biancavanbaast.nl
www.eenglimpvanjeziel.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten